fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Новини / Відновлення бізнесу

Відновлення бізнесу

Неможливе можливо!

«Лікарі та вчені говорили, що пробігти милю швидше, ніж за чотири хвилини, неможливо, а будь-хто, хто спробує це зробити, помре, — за спогадами очевидців, сказав Банністер після забігу. — Тому коли я прийшов до тями після того, як знепритомнів на фінішній межі, і піднявся з доріжки, то вирішив, що помер». Його приклад свідчить про те, що у спорті, як і в бізнесі, головною перешкодою для досягнення «неможливого» є спосіб мислення, який обмежує людину.
Зрозуміло, спорт — не бізнес, але певні паралелі провести можна і на користь можливостей бізнесу: більше ресурсу, більше інструментів, більша варіативність і більше індикативів, що характеризують результат.
У листопаді та грудні я спілкувалася з різними компаніями, різним рівнем співробітників та власниками і ось які результати отримані:
1. Певні дії та бачення розвитку було у власників малого бізнесу. На запитання «Що далі?», відповідь очевидна та односкладна – працювати.
2. ТОПи більших компаній охоче обговорювали ситуацію на ринку. Наводили доводи, що виправдовують зупинку певних процесів і необхідність перечекати період невизначеності. На запитання «Що далі?», посилання на процеси, що ведуть до оптимізації витрат, скорочення персоналу та інших дій, що ведуть до виживання.
3. Пересічні співробітники, думки яких про хліб насущний, більшою мірою висловлювали стурбованість відсутністю ясності в діях з боку керівництва компанії та будь-якої захищеності чи впевненості у завтрашньому дні.
Що каже статистика з цього приводу?
Принаймні про це свідчать результати досліджень, які щомісяця проводяться у рамках Європейської Бізнес Асоціації.

Згідно з результатами останнього опитування, у повному обсязі працюють уже 47% компаній (тоді як у квітні таких було лише 28%). Ще 50% підприємств працюють із певними обмеженнями або частково.
Серед таких компаній 37% обмежили географію присутності, 17% працюють онлайн, а 16% змушені були закрити частину офісів, торгових точок або відділень.

Так, по 47% компаній продовжують постачати продукцію та підтримувати своїх співробітників, які приєдналися до лав ЗСУ чи тероборони.
Ще 44% допомагають фінансово, 25% – послугами, 18% – медикаментами чи засобами захисту/оборони. І лише 8% компаній повідомляють, що вже вичерпали свої ресурси на допомогу.
Понад те, 67% опитаних компаній готові приєднатися до відновлення країни після завершення війни.

Статистика також говорить на користь дій. Головне зрозуміти яких дій та які інструменти для цього потрібно використовувати.
Про це програми експертів, які будуть корисними вже сьогодні. Про це наша програма “PROTeam”.
Неможливе можливо.

Перевіримо?