fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Менеджмент / Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал

Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал

Старт курсу: 16 травня 2025
Тривалість курсу: 24 акад.години
Формат: онлайн
Формат: офлайн
Графік: узгоджуємо з групою
Час занять: узгоджуємо з групою
Вартість курсу: 13000 грн/курс
Додатково: можливий індивідуальний формат

Три головні питання, на які допомагає відповісти тренінг . сьогодні – це залучення персоналу, усвідомлена аналітика та боротьба з ризиками “:

Цілі курсу:

  1. Освоїти управління бізнесом у складні часи : допомогти підприємцям адаптувати щоденні процеси під нові виклики, пов’язані з поточною ситуацією країни.
  2. Навчитися підтримувати та мотивувати співробітників : показати, як зберегти залучення команди, навіть якщо співробітники знаходяться в різних регіонах або працюють віддалено.
  3. Ефективно використовувати дані для прийняття рішень : навчити працювати з аналітикою, щоб швидко адаптуватися до змін та зберігати стійкість бізнесу.
  4. Розробити план управління ризиками : допомогти підприємцям справлятися з викликами, пов’язаними з нестабільною економікою, змінами робочої сили та іншими факторами.

Для кого:

ТОП-менеджери , власники малого та середнього бізнесу, керівники філій, представництв, HRD .

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:

Модуль Зміст коротко Час

Формат

Інструменти

Ситуація невизначеності.

Малий і середній бізнес-ситуація в умовах воєнного стану

  1. Статистка у сегменті МСБ
  2. Приклади успішного розвитку та планування в умовах невизначеності (грантові заявки, бізнес створений в умовах воєнного стану – приклади)
  3. Авторитетні думки та поради експертів
3 година​

презентація

Персонал
  1. Ринок праці, процеси, статистика та виклики
  2. Залучення, мотивація та формула успішного співробітника
  3. Найм, адаптація та розвиток – як формувати команду професіоналів в умовах нестабільності
  4. Нові категорії: ВПО, ветерани та нове покоління. Інструменти взаємодії та комунікації
3 ак години

презентація, запитання-відповіді

Інструменти
  1. Команда чи колектив – у чому відмінності
  2. Інструменти вимірювання та розвитку залученості
  3. Розбір кейсів
4 ак години

презентація, практикум

Планування та аналітика – це відповідь на питання, де взяти фінанси.
  1. Планування в рамках грантових заявок – приклади успішної роботи з бізнес-плану
  2. Як планувати в умовах невизначеності
2 ак години​

презентація

Інструменти усвідомленого аналізу
  1. Навіщо потрібна аналітика?
  2. Інструменти усвідомленого аналізу:

– продаж та закупівля – хто головний?

– АВС ( маржа + оборотність );

  1. – Доходи/витрати – економити чи витрачати?
2 ак години​

презентація, практикум

Алгоритм та етапи управління ризиками
  1. Особливості управління ризиками у малому та середньому бізнесі
  2. Виявляємо, оцінюємо, розробляємо заходи щодо управління ризиками. Аналізуємо результат.
  3. Кейс: аналіз на прикладі конкретної компанії
3 ак години​

презентація, практикум

Ризики можливості чи загрози ТОП-3 причини чому потрібно ризикувати

ТОП-3 правила, як ризикувати з користю

1 ак година

презентація

Ризики та алгоритм управління у дії
    • методи ухилення від ризику;
    • методи локалізації ризику;
    • методи дисипації ризику;
    • методи компенсації ризику
3 ак години

презентація, практикум (робота у групах)

Поради
    • які soft skils важливо розвивати підприємцю
    • як планувати діяльність в умовах невизначеності
    • як підбирати/розвивати персонал
    • розбір кейсів учасників
3 ак години

питання-відповідь, практикум

Записатися на курс