Три головні питання, на які допомагає відповісти тренінг . сьогодні – це залучення персоналу, усвідомлена аналітика та боротьба з ризиками “:
Цілі курсу:
Освоїти управління бізнесом у складні часи : допомогти підприємцям адаптувати щоденні процеси під нові виклики, пов’язані з поточною ситуацією країни.
Навчитися підтримувати та мотивувати співробітників : показати, як зберегти залучення команди, навіть якщо співробітники знаходяться в різних регіонах або працюють віддалено.
Ефективно використовувати дані для прийняття рішень : навчити працювати з аналітикою, щоб швидко адаптуватися до змін та зберігати стійкість бізнесу.
Розробити план управління ризиками : допомогти підприємцям справлятися з викликами, пов’язаними з нестабільною економікою, змінами робочої сили та іншими факторами.
Для кого:
ТОП-менеджери , власники малого та середнього бізнесу, керівники філій, представництв, HRD .
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ:
Модуль
Зміст коротко
Час
Формат
Інструменти
Ситуація невизначеності.
Малий і середній бізнес-ситуація в умовах воєнного стану
Статистка у сегменті МСБ
Приклади успішного розвитку та планування в умовах невизначеності (грантові заявки, бізнес створений в умовах воєнного стану – приклади)
Авторитетні думки та поради експертів
3 година
презентація
Персонал
Ринок праці, процеси, статистика та виклики
Залучення, мотивація та формула успішного співробітника
Найм, адаптація та розвиток – як формувати команду професіоналів в умовах нестабільності
Нові категорії: ВПО, ветерани та нове покоління. Інструменти взаємодії та комунікації
3 ак години
презентація, запитання-відповіді
Інструменти
Команда чи колектив – у чому відмінності
Інструменти вимірювання та розвитку залученості
Розбір кейсів
4 ак години
презентація, практикум
Планування та аналітика – це відповідь на питання, де взяти фінанси.
Планування в рамках грантових заявок – приклади успішної роботи з бізнес-плану
Як планувати в умовах невизначеності
2 ак години
презентація
Інструменти усвідомленого аналізу
Навіщо потрібна аналітика?
Інструменти усвідомленого аналізу:
– продаж та закупівля – хто головний?
– АВС ( маржа + оборотність );
– Доходи/витрати – економити чи витрачати?
2 ак години
презентація, практикум
Алгоритм та етапи управління ризиками
Особливості управління ризиками у малому та середньому бізнесі
Виявляємо, оцінюємо, розробляємо заходи щодо управління ризиками. Аналізуємо результат.