ДЛЯ КОГО КУРС:
- всі, хто хотів би опанувати нову професію
- HR-фахівці, які планують кар’єрне зростання до рівня HRD;
- HR- фахівці, які хочуть підвищити свою кваліфікацію;
- співробітники компанії, які здійснюють організацію кадрової служби.
Саме сьогодні в кожній компанії є посада, яка сьогодні є особливо актуальною – це HR спеціаліст.
Курс “HR-менеджер“ дасть відповіді на багато питань та допоможе опанувати нові навички користування актуальними інструментами.
Курс про відповіді на запитання:
- Навіщо оцінювати працівників;
- Як правильно скоротити працівників;
- Що робити з «важкими» співробітниками;
- Навіщо мотивувати працівників;
- та багато інших питань щодо управління персоналом
Кому буде корисний та цікавий курс:
- Студентам, які закінчують навчання у т.ч. за фахом економіст, юрист, психолог, соціолог, який не визначився з кар’єрою.
- Початківцям, служби персоналу, які хочуть отримати нові знання та впорядкувати ті, які є, а також зробити успішну кар’єру в цьому напрямку на підприємствах різних форм діяльності.
- Фахівцям з персоналу, які мали перерву в роботі в т.ч. перебували у декретних відпустках та збираються вийти на роботу.
- Керівникам різного рівня у т.ч. невеликих підприємств для оптимізації процесу управління підлеглими
Навчання в міні-групах дає можливість підтримувати ДІАЛОГ між студентами та викладачем.
Практичний досвід викладача дає можливість ще в процесі навчання розглядати кейси з реального досвіду.
ПРОГРАМА КУРСУ
Розділ 1. СУЧАСНИЙ ПІДХІД ДО HR-функцій
- Компетенції та її роль у комунікації HR- підрозділу;
- KPI та як вони впливають на діяльність компанії;
- Тренди у роботі з персоналом;
- Інструменти сучасного HR-менеджера;
- Цілі і завдання служби HR;
- Стратегія управлінням персоналом в залежності від рівня розвитку компанії.
Розділ 2. ПОШУК. ПІДБІР. ФОРМУВАННЯ КОМАНДИ
- Кого шукаємо? Профіль посади;
- Де шукаємо? Джерела пошуку;
- Переваги та недоліки внутрішніх
- та зовнішніх джерел залучення персоналу;
- Співбесіда (підготовка, перелік питань та аналіз почутого);
- Інструменти сбору та аналізу інформації про кандидата;
- Типові помилки під час інтерв’ю.
Розділ 3. АДАПТАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ
- Цілі адаптації;
- Методи адаптації;
- «Карта новачка»;
- Знайомство з організацією.
Розділ 4. ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК – КРИТИЧНО ВАЖЛИВО
- Цільове призначення.
- Конструктивний зворотний зв’язок – це як?
- 5 відмінностей у різних форматах реальності;
- Як навчити керівників працювати зі зворотним зв’язком.
Розділ 5. МОТИВАЦІЯ
- Мотивація персоналу;
- Способи мотивації і створення мотиваційного середовища;
- Особливості матеріальної та нематеріальної мотивації та стимуляції;
- Методи нематеріальної мотивації і їх цінність для різних груп і колективів;
- Ефективна комунікація як інструмент мотивації;
- Інструменти оцінки рівня задоволеності співробітників.
Розділ 6. ОЦІНКА ПЕРСОНАЛУ. ПОТРЕБА У НАВЧАННІ. РОЗВИТОК
- Оцінювання персоналу: важливість та система;
- Оцінка за результатами діяльності;
- Фіксація відгуків при відсутності KPI;
- Опитувальники та мета опитування;
- Аналіз результатів та наступні заходи.
Розділ 7. КОМАНДОУТВОРЕННЯ. ПОШУК ТАЛАНТІВ