Курс «Управлінський облік» буде корисним фахівцям, робота яких пов’язана з управлінням: керівникам відділів, економістам та фінансистам, бухгалтерам, студентам 4-5 курсів фінансово-економічних спеціальностей, а також усім охочим набути навичок управління підприємством.
Цінності курсу:
Навчання засноване на унікальній методиці, яка включає як очне, так і дистанційне навчання. Крім цього, передбачено індивідуальне наставництво з розбором робочих кейсів.
Викладач використовує ефективну методику навчання, яка включає пояснюючі лекції та дискусії. Після презентації нової теми передбачається вирішення завдань та домашніх завдань, які перевіряються та обговорюються на наступному занятті. А також на кожному занять проводяться сесії «питання-відповідь» з розбором попередніх тем.
Крім цього, багато часу приділяється практичної частини даного курсу, що дозволить максимально ефективно застосувати знання на практиці в компанії.
Особливості курсу:
Модуль №1. Введення в управлінський облік
1.1 Роль управлінського обліку у системі управління компанією
1.2. Чому управлінський облік не можна замінити бухгалтерським
1.3. Структура компанії у розрізі ЦФО
1.3 Класифікація витрат у управлінському обліку
Модуль № 2. Розрахунок та аналіз беззбитковості
2.1 Що таке точка беззбитковості і навіщо її рахувати
2.2. Методи аналізу беззбитковості (CVP-аналізу)
2.3 Аналіз зміни прибутку залежно від змін витрат, ціни та продажів
Модуль №3. Система формування собівартості
3.1 Види калькулювання витрат
3.2 Розподіл непрямих витрат у різних видах виробництва
3.3 Розподіл накладних витрат допоміжних підрозділів
3.4. Розрахунок собівартості з незавершеним виробництвом та без нього
3.5. Облік шлюбу
Модуль №4. Облік товарно-матеріальних запасів
4.1 Інструменти управління товарно-матеріальними запасами та модель економічно обґрунтованого розміру замовлення (EOQ)
4.2 Модуль «Точно вчасно» (Just-in-Time)
Модуль №5. Доходи компанії
5.1 Облік доходів
5.2 Види, класифікація доходів
Модуль № 6. Облік та аналіз взаєморозрахунків
6.1 Види розрахунків
6.2. Аналіз ефективності та доцільності
6.3 Ухвалення рішення про схему взаєморозрахунків під час укладання договорів
Модуль №7. Бюджетування діяльності компанії
7.1 Сутність бюджетування та види бюджетів
7.2. Бюджети підрозділів компанії
7.3 Технологія складання основного бюджету компанії
7.4. Управлінське прогнозування
Модуль №8. Контроль та оцінка результатів діяльності (використання гнучких бюджетів)
8.1 Модуль бюджетного контролю на основі аналізу відхилень
8.2 Гнучкі бюджети під час використання різних методів обліку витрат
Модуль №9. Формування управлінської звітності
9.1 Звіт про рух коштів
9.2 Звіт про прибуток та збитки
9.3 Баланс
9.4. Аналіз звітності та висновок
ПІДСУМКОВИЙ ВЕБІНАР СЕСІЯ ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ
Записатися на курс