fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Менеджмент / Менеджер з продажів

Менеджер з продажів

Старт курсу: 19 червня /17 липня /14 серпня
Тривалість курсу: 30 ак годин
Формат: офлайн
Формат: група
Графік: СБ/ВТ/ЧТ
Час занять: 11.00 - 18.00
Вартість курсу: 3600 грн/курс
Додатково: можливо в корпоративному форматі

КУРС “Менеджер з продажу” підійде для:

Менеджерів з продажу, торгових представників, які бажають покращити, систематизувати та адаптувати навички та методи продажу. Курс розрахований на новачків та тих, хто хоче змінити сферу діяльності.

Особливості тренінгу “Менеджер з продажу”:

 

Після закінчення курсу Ви зможете:

  1. Швидко шукати нових клієнтів;
  2. Легко встановлювати контакт із клієнтом;
  3. Знати кому та як презентувати свій продукт/послугу;
  4. Орієнтуватися у потребах, мотивах та типах покупців;
  5. Аргументувати та обґрунтовувати ціну продукту/послуги;
  6. Легко працювати із запереченнями;
  7. Успішно завершувати угоди.

Після закінчення тренінгу “Менеджер з продажу” видається сертифікат та надаються актуальні вакансії.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

       Алгоритм успішного продажу

  1. Емоційний інтелект у продажу
  2. Компетенції менеджера з продажу
  3. Настрій та самооцінка
  4. Продаж: технологія або мистецтво
  5. Великий цикл продажів (продажу В2В або В2С – у чому відмінність та алгоритм угоди)Практикум: SWOT-аналіз себеВстановлення контакту із клієнтом. Методика DISC у продажу.
  1. Ефективний початок зустрічі, створення атмосфери довіри, створення первісного інтересу.
  2. Техніки малої розмови
  3. Інструменти впливу

         Практикум: Встановлення контакту – робота “в полях”

         Потреби: які, як виявити та як взаємодіяти. Техніка роботи питаннями

  1. Активне слухання
  2. Техніки підтвердження потреб
  3. Вміння ставити запитання
  4. Усвідомлені та неусвідомлені потреби
  5. Формування у клієнта максимальної енергії для ухвалення рішення про покупку.
  6. Розробка сценаріїв переговорів під час продажу.

        Практикум: 3 власні сценарії діалогу з клієнтом – вчимося працювати без скрипту

           Презентація у продажах

  1. Що продаємо – знання продукту/послуги, ринку та конкурентів
  2. Яка інформація про товар необхідна та достатня покупцеві для згоди на покупку
  3. Як на практиці говорити з покупцем мовою вигод
  4. 6 ефективних комунікативних навичок

        Практикум: презентуємо свій продукт

          Робота з запереченнями

  1. Продаж починається з заперечення
  2. Психологічна природа опору
  3. Основні техніки та методи відповіді на заперечення
  4. Розбираэмо основні  заперечення з практики учасників

           Практикум:   робота в парах – добір відповідей на заперечення із практики  учасників

  1. Конфліктні ситуації та стрес
  2. Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
  3. Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

         Практикум: моделювання конкретних практичних ситуацій – робота у парах.

          Техніки завершення угоди

  1. Техніки завершення угод
  2. Технології спонукання до ухвалення рішення
  3. Інструменти впливу

           Практикум: робота в парах із реальними кейсами

Кожен учасник отримає авторські роздаткові матеріали:
Робочий зошит з техніками та алгоритмами.

Викладачі-практики навчать вас володінню  сучасними інструментами, які допоможуть бути затребуваними фахівцями.

 

Які варіанти оплати навчання ми пропонуємо:

  1. Сплатити всю суму та отримати знижку 5 % (на рахунок УЦ “АТЛАНТ”).
  2. Оплата від юр.особи – вашого роботодавця (+5% до суми курсу).
  3. Оплата частинами: 30% на початок навчання решту суму помісячно (для курсів від 2-х місяців).

Формат навчання може бути:

  • онлайн в ZOOM (знижка 10%)
  • в аудиторії навчального центру

Після закінчення курсу видається сертифікат та надаються актуальні вакансії.

МИ в соц. мережі:
ФЕЙСБУК
INSTAGRAM  
TELEGRAM

Записатися на курс