Менеджерів з продажу, торгових представників, які бажають покращити, систематизувати та адаптувати навички та методи продажу. Курс розрахований на новачків та тих, хто хоче змінити сферу діяльності.
Знати кому та як презентувати свій продукт/послугу;
Орієнтуватися у потребах, мотивах та типах покупців;
Аргументувати та обґрунтовувати ціну продукту/послуги;
Легко працювати із запереченнями;
Успішно завершувати угоди.
Після закінчення тренінгу “Менеджер з продажу” видається сертифікат та надаються актуальні вакансії.
ПРОГРАМА НАВЧАННЯ
Алгоритм успішного продажу
Емоційний інтелект у продажу
Компетенції менеджера з продажу
Настрій та самооцінка
Продаж: технологія або мистецтво
Великий цикл продажів (продажу В2В або В2С – у чому відмінність та алгоритм угоди)Практикум: SWOT-аналіз себеВстановлення контакту із клієнтом. Методика DISC у продажу.
Ефективний початок зустрічі, створення атмосфери довіри, створення первісного інтересу.
Техніки малої розмови
Інструменти впливу
Практикум: Встановлення контакту – робота “в полях”
Потреби: які, як виявити та як взаємодіяти. Техніка роботи питаннями
Активне слухання
Техніки підтвердження потреб
Вміння ставити запитання
Усвідомлені та неусвідомлені потреби
Формування у клієнта максимальної енергії для ухвалення рішення про покупку.
Розробка сценаріїв переговорів під час продажу.
Практикум: 3 власні сценарії діалогу з клієнтом – вчимося працювати без скрипту
Презентація у продажах
Що продаємо – знання продукту/послуги, ринку та конкурентів
Яка інформація про товар необхідна та достатня покупцеві для згоди на покупку
Як на практиці говорити з покупцем мовою вигод
6 ефективних комунікативних навичок
Практикум: презентуємо свій продукт
Робота з запереченнями
Продаж починається з заперечення
Психологічна природа опору
Основні техніки та методи відповіді на заперечення
Розбираэмо основні заперечення з практики учасників
Практикум: робота в парах – добір відповідей на заперечення із практики учасників
Конфліктні ситуації та стрес
Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом
Практикум: моделювання конкретних практичних ситуацій – робота у парах.
Техніки завершення угоди
Техніки завершення угод
Технології спонукання до ухвалення рішення
Інструменти впливу
Практикум: робота в парах із реальними кейсами
Кожен учасник отримає авторські роздаткові матеріали:
Робочий зошит з техніками та алгоритмами.
Викладачі-практики навчать вас володінню сучасними інструментами, які допоможуть бути затребуваними фахівцями.
Які варіанти оплати навчання ми пропонуємо:
Сплатити всю суму та отримати знижку 5 % (на рахунок УЦ “АТЛАНТ”).
Оплата від юр.особи – вашого роботодавця (+5% до суми курсу).
Оплата частинами: 30% на початок навчання решту суму помісячно (для курсів від 2-х місяців).
Формат навчання може бути:
онлайн в ZOOM (знижка 10%)
в аудиторії навчального центру
Після закінчення курсу видається сертифікат та надаються актуальні вакансії.