вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Менеджмент / Менеджер з продажу

Менеджер з продажу

Старт курсу: 3, 10,17 вересня
Тривалість курсу: 18 ак годин
Формат: офлайн
Формат: група
Графік: СБ
Час занять: 11.00 - 18.00
Вартість курсу: 2500 грн

Курс “Менеджер з продажу” підійде для:

Керівників середньої ланки, керівників відділу продажів, менеджерів з продажу, торгових представників, які бажають покращити, систематизувати та адаптувати навички та методи продажу.

Цінності курсу:
Поліпшення результативності кожного учасника завдяки використанню в курсі сучасних інструментів та техніки продажів 21 століття;
Відпрацювання технік продажів без заперечень, без знижок та в оптимальні терміни;
Поліпшення відносин з клієнтами, створення високого рівня сервісу та якісної комунікації та, звичайно, підвищення конкурентоспроможності продукт/компанії на ринку.

Особливості курсу “Менеджер з продажу”:

Індивідуальний підхід – курс максимально адаптований для кожного учасника (онлайн тестування перед початком курсу дозволяє визначити зони розвитку та індивідуальні цілі).
Адаптивність – Кейси, які використовуємо під час роботи в курсі – це Ваші робочі ситуації.
Актуальність інструментів – у курсі використані інноваційні інструменти: інтелектуальні карти, методика DISC (це поведінкова модель, що складається з 4 ступенів, що дозволяє досліджувати поведінку людей за певних обставин), фасилітація.
Насиченість практикою – кожен модуль містить практичні завдання та реальні кейси бізнес-завдань учасників.

Результати навчання:
– Отримання необхідних знань про ефективні продажі;
– Розвиток навичок проведення телефонних та особистих переговорів з продажу на всіх ключових етапах продажів;
– Освоєння технік продажів, що дозволяють встановлювати тривале партнерство із ключовими клієнтами;
— Освоєння техніки ефективного спілкування у складних ситуаціях спілкування з клієнтом, методів роботи зі «складними» клієнтами та їх запереченнями.
– Отримання учасниками теоретичних та практичних знань про управління стресом у професійній діяльності.
— Отримання в процесі курсу учасниками індивідуального зворотного зв’язку про свої сильні сторони та ключові зони розвитку в галузі ефективних продажів.

Після закінчення курсу “Менеджер з продажу” видається сертифікат та надаються актуальні вакансії.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ

Алгоритм успішного продажу
Емоційний інтелект у продажу
Компетенції менеджера з продажу
Настрій та самооцінка
Продаж: технологія або мистецтво
Великий цикл продажів

Практикум: Інтелект карта вашого циклу продажів

Встановлення контакту із клієнтом. Методика DISC у продажах.
Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні
Ефективний початок зустрічі, створення атмосфери довіри, створення первісного інтересу.
Техніки малої розмови
Інструменти впливу

Практикум: Встановлення контакту. Методика DISC – робота “в полях”

Потреби: які, як виявити та як взаємодіяти. Техніка роботи питаннями
Активне слухання
Техніки підтвердження потреб
Вміння ставити запитання
Вирва питань
Усвідомлені та неусвідомлені потреби
Формування у клієнта максимальної енергії для ухвалення рішення про покупку.
Розробка сценаріїв переговорів під час продажу.
Техніка СПІН

Практикум: Метод СПІН, відпрацювання техніки

Презентація у продажу
Що продаємо – знання продукту/послуги, ринку та конкурентів
Яка інформація про товар необхідна та достатня покупцеві для згоди на покупку
Ціна та цінність. СПІН-ваги
Як на практиці говорити з покупцем мовою вигод
Зміст та етапи ефективної презентації. Підготовка до проведення презентації
6 ефективних комунікативних навичок

Практикум: презентуємо свій продукт

Робота з запереченнями
Продаж починається з заперечення
Психологічна природа опору
Основні техніки та методи відповіді на заперечення
Основні заперечення з практики учасників

Практикум:   робота в парах – добір відповідей на заперечення із практики  учасників

Конфліктні ситуації та стрес
Маніпуляція як різновид конфліктної поведінки, техніки протистояння маніпулятивному впливу
Позитивне вирішення конфліктної ситуації та управління конфліктом

Практикум: моделювання конкретних практичних ситуацій – робота у парах.

Техніки завершення угоди
Техніки завершення угод
Технології спонукання до ухвалення рішення
Інструменти впливу

Практикум: робота в парах із реальними кейсами

Кожен учасник отримає авторські роздаткові матеріали:
Робочий зошит з техніками та алгоритмами.
Щоденник емоцій.
Нейромарафон “Правильні звички за 21 день”.

 

Записатися на курс