fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Викладачі / Гарбузюк Валентина

Гарбузюк Валентина

Експерт у комунікації, переговорах та продажах;
Кризовий менеджер, бізнес-консультант;
Мотиваційний тренер.
https://www.facebook.com/garbuzyuk.valentina 
https://kursi.dp.ua/
  • Понад 20 років успішного розвитку бізнесу (фінанси, нерухомість, виробництво, роздрібна/оптова торгівля);
  • Понад 1000 успішних переговорів, понад 100 млн. дол. якісно освоєних інвестицій;
  • Експерт у створенні ефективних та мотивованих Команд (сфери: послуги, фінанси, рітейл та нерухомість);
  • Досвід управління компаніями зі штатом понад 200 осіб у різних сферах та країнах;
  • Автор мотиваційних/навчальних та інноваційних програм для персоналу;

Спікер курсів/тренінгів:

Власниця компаній:

–  навчально-консультаційного центру «АТЛАНТ» ( навчання дорослих, консультування малого та середнього бізнесу), м. Дніпро

ТОВ « QTSS » (консалтинг у ключових напрямках: інноваційний менеджмент, персонал та маркетинг/продаж)

Напрямки співпраці:

  • грантові проекти щодо створення власної справи «Єробота», Мінекономіки та Міністерства ветеранів (розробка, навчання та написання  бізнес-планів для  мінігрантів та грантів переробним підприємствам – 80-95% погодження);
  • розробка антикризових програм для малого та середнього бізнесу (дистрибуція, послуги та виробництво);
  • аудит продажів/маркетингу, HR -функцій та розробка плану щодо систематизації цих процесів та супровід змін (авторські чек-листи , система тестування та вимірювання індексу задоволеності компанією, ефективності зворотного зв’язку та рівня корпоративної культури);
  • розробка стратегії та проведення заходів щодо запуску та залучення співробітників до процесу змін;
  • розробка та впровадження комплексних програм щодо підвищення ефективності персоналу та впровадження інновацій;
  • впровадження системи метрик та комплексний аналіз результатів діяльності (система збалансованих показників, АВС-аналіз, аналіз бази клієнтів, динаміка приросту, оцінка рівня сервісу);
  • навчання та розвиток персонал (ігрові сесії, комплексні програми спрямовані на розвиток управлінських та комунікативних компетенцій на базі навичок soft skills , нейронауках та психології);