вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Менеджмент / Менеджер по роботі з клієнтами

Менеджер по роботі з клієнтами

Старт курсу: 30 вересня
Тривалість курсу: 40 ак годин
Формат: офлайн
Формат: група
Графік: ВТ/ПТ
Вартість курсу: 2400 грн/міс

Курс “Менеджер по роботі з клієнтами” спрямований на розвиток гнучких навичок, які допоможуть вести переговори, працювати з особистою та командною мотивацією, керувати енергією та справлятися з вигорянням, керувати конфліктами та за рахунок цього підвищувати ефективність команди.

Кому підійде цей курс?

Якщо Ви:

  • керівник, власник бізнесу, керуючий та шукаєте курс, який дасть вам інструменти та прийоми створення самоорганізованих команд, які будуть мотивованими, максимально націлені на результат та створення якісного продукту.
  • менеджер проектів, продуктів та бажаєте розвинути гнучкі навички керівника для роботи з командами, тому шукаєте підходящий тренінг
  • хочете налагодити процеси всередині команди, підвищити рівень залученості, щоб створити здорову атмосферу для роботи та розвитку, а також підвищити ефективність

Що ви отримаєте від цього курсу?

  • вивчіть навички, прийоми та інструменти для недирективного управління та створення самоорганізованих команд
  • навчитеся будувати та підтримувати відносини, що сприяють зростанню групи
  • опануйте роботу з мотивацією, емоціями, енергією.
  • розберетеся у тому, як керувати конфліктами

Ви також отримаєте:

– онлайн-підтримку у вигляді безстрокових відповідей на запитання (чат, електронна пошта);

– також навчальні матеріали – чек-листи, авторські карти-шпаргалки по темі курсу.

Після закінчення курсу ви отримаєте сертифікат.

Коротка програма:

  1. Робота з особистою мотивацією
  2. Пошук точок зростання мотивації команди
  3. Поняття залученості та способи її підвищення
  4. Управління енергією – оцінка поточного стану, підвищення енергії, боротьба з вигорянням
  5. Основи емоційного інтелекту – теорія та практика
  6. Підготовка до складних переговорів за допомогою методики Белфорту
  7. Практика переговорів
  8. Комунікативні техніки
  9. Техніки роботи із зворотним зв’язком
  10. Практики мотиваційного управління
  11. Стрес, конфлікти – техніки обходу «гострих кутів»
  12. Практики швидкого розвантаження та входу в необхідний емоційний стан.

Бонус – стрес менеджмент:
 Стрес: шкала стресових ситуацій, метод перефразування, профілактика негативних станів.
 Конфлікт: конфліктна особистість, алгоритми/методи правління.
 Причини вигоряння та робота з цим станом.

Записатися на курс