fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Комерційні спеціальності / Помічник керівника

Помічник керівника

Старт курсу: інд-но
Тривалість курсу: 16 ак годин
Формат: офлайн/онлайн
Формат: інд-но
Графік: інд-но
Час занять: інд-но
Вартість курсу: 280 грн/ак година
Веде курс: Семенова Олена

 

Професія «Помічник керівника (секретар – референт)» завжди мала великий попит у працевлаштуванні.

На сьогоднішній день секретар – референт потрібен у кожній фірмі та кожному підприємстві. Секретар – референт – офісний працівник із широким колом обов’язків від прийому телефонних дзвінків до помічника керівника.

Секретар зобов’язаний мати навички: робота з персональним комп’ютером, знаннями іноземних мов, комунікабельність, культура спілкування, пунктуальність, привітність та акуратність.

Курс розроблено з урахуванням вимог роботодавця (керівників підприємств, замовників) із останніми змінами у законодавчій базі.

Про навчання

Заняття

Звичайний графік курсу двічі на тиждень від 1,5 годин (2 академічні години). Такий ритм дає можливість якісно засвоїти матеріал, робити домашні завдання. Заняття проходять в аудиторії центру, за потреби можливий віддалений формат.

Викладач курсу

Курс і стиль викладання – це про складне простими словами. За багаторічну практику  ми добре  зрозуміли, що і як треба пояснити та показати, що викликає більше питань та складнощів. Саме тому  навчання  у нашому навчальному ценрі є ефективним та якісним.

Мотивація у процесі навчання

Обов’язковий зворотний зв’язок із завданнями та успіхами, окрема увага складним моментам. У процесі курсу акцентуємо увагу на сферах застосування знань та навичок, для подальшого пошуку компанії або проєкту для працевлаштування.

Наставництво та залучення викладача – це запорука збереження мотивації в процесі всього навчання. Ми завжди на зв’язку та відповідаємо на будь-які питання.

Працевлаштування

Додатково ми допомагаємо підготуватись до пошуку роботи: провести моніторинг ринку, скласти резюме та  відрепетирувати проходження співбесід.

Після закінчення курсу видається сертифікат.

До програми навчання входить:

  1. Основні ділові та особисті якості секретаря (дрес-код, імідж);
  2. Основні обов’язки секретаря;
  3. Прийоми та методи організації роботи (формування, ведення, контроль щоденного, тижневого робочого календаря керівника);
  4. Секретар – керівник (прийом інформації (телефонної, електронної) на адресу керівника, погодження зустрічей із співробітниками підприємства та сторонніми відвідувачами,
  5. Travel – підтримка (організація поїздок, відряджень керівника (бронювання готелів, купівля проїзних квитків, підготовка документів отримання візи керівником);
  6. Секретар – відвідувачі (професійні практичні поради та рекомендації щодо правил гарного тону для прийому відвідувачів та гостей компанії);
  7. Організація, підготовка та технічне обслуговування зустрічей, нарад, зборів;
  8. Презентації;
  9. Діловодство;
  10. Організація документообігу;
  11. Інформаційно – довідкова документація, телефонограма, номенклатура справ;
  12. Конфіденційні документи та правила роботи з ними (комерційна таємниця);
  13. Робота з кадровими документами;
  14. Поняття та сутність маркетингу;
  15. Службовий етикет;
  16. Ведення ділової бесіди.
Записатися на курс