fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Новини / Програма для бізнесу «PROTeam»
про команду

Програма для бізнесу «PROTeam»

Бізнес третій рік за умов турбулентності. Третій рік складно планувати, говорити про стійкі тренди розвитку та психоемоційний стан людей. Проте, життя продовжується. Сьогодні важливий рух до результатів та високої ефективності, оскільки конкуренція та ринок нещадні.

Сучасний бізнес – це про людей, про їхнє обличчя в бізнесі та про комунікацію із зовнішнім та внутрішнім клієнтом. У наших умовах, платити зарплату вже не достатньо, щоб залучити та утримати висококваліфікованих співробітників. Для досягнення мети, місії та бачення компанії потрібно створювати атмосферу продуктивної довіри та командної роботи над цікавими проєктами та викликами.

Часто в описі вакансій зустрічаємо перелік таких навичок, як високі комунікативні здібності, активна життєва позиція, уважність до деталей та багатозадачність, стратегічне мислення та підприємницький підхід до справи, навчання (особливо в галузях, що зазнають змін), новаторство та управління змінами, гнучкість та вміння адаптуватися до швидко мінливих вимог бізнесу.

Як можна навчитися та прокачати ці навички на практиці? Наша програма перезавантаження “PROTeam” відповість на це питання.

Це комплексний підхід до підвищення ефективності всієї команди для досягнення цілей компанії. Якщо ви не маєте команди або не знаєте, які навички та потенціал у вашому колективі, тоді аудит стане хорошою початковою точкою.

Не потрібно аудитувати бізнес-процеси, які ніхто не прочитав або які не відповідають реальному становищу у компанії.

Краще зустрітися з кожним працівником, можливо, в ігровій сесії, та провести час за ланчем з ТОП-менеджерами. Комунікація в різних форматах допоможе виявити проблемні місця та показати, де необхідно працювати над покращенням команди.

Можна говорити про це довго і наводити приклади з інших компаній, але час – це найдорожчий ресурс, який маємо.

Ось які показники ми вимірюємо до початку співпраці та через 3-6 місяців (залежно від розміру компанії):

  1. Задоволеність співробітників за 10-бальною шкалою. (Запитайте працівників, чи хотіли б вони продовжувати працювати в компанії, чи бачать своє майбутнє тут.)
  2. Зменшення кількості запізнень та порушень.
  3. Ефективність роботи. (Це легко виміряти. Достатньо порахувати кількість невиконаних завдань, кількість продуктивних робочих годин у робочий день.)
  4. Збільшення виторгу. (Він зростає на 20-40% при впровадженні сервісної моделі та покращенні комунікації між відділами та підвищенні культури спілкування.)

Ці моменти можуть відрізнятися в залежності від потреб компанії, але загальна ідея полягає в тому, щоб провести аудит команди та визначити потрібні кроки для підвищення ефективності та результативності. Ключовими моментами є взаємодія та комунікація всередині команди, стан здоров’я співробітників, рівень задоволеності роботою та лояльності до компанії.

Проведення аудиту може бути корисним не лише для компаній, але й для будь-якого колективу, що прагне досягнути успіху в своїй справі. Знаходячись на стадії аудиту, необхідно відволіктися від рутинних завдань та приділити час аналізу та плануванню подальших кроків. Результатом таких зусиль буде підвищення ефективності та результативності команди, що сприятиме досягненню спільних цілей та успіху.