Сьогодні «MEDoc» найпоширеніша програма електронної звітності та документообігу. Програма дозволяє оптимізувати роботу підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування, в ній можна надсилати звіти до державних органів, оскільки завжди завантажено актуальні форми бланків; обмінюватись первинними документами з контрагентами в електронному вигляді. У програмі є можливість імпорту та експорту з будь-якими програмами для бухгалтерського обліку, що спрощує та оптимізує Ваш робочий процес.
Завдання програми «M.E.Doc» – автоматизувати електронний документ кожної української компанії та вийти на європейський рівень зручності та простоти.
Курс “MEDoc” призначений для електронного документообігу з контролюючими органами.
Після успішного навчання на курсі «MEDoc» Ви будете професійно володіти найпоширенішою програмою для подання звітності та документообігу. За наслідками навчання кожен отримає сертифікат користувача програми M.E.Doc. Під час курсу буде розглянуто всі основні функції програми та її налаштування.
– Комплектація програми;
– Процедура встановлення програми;
– запуск програми;
– Вибір установки;
– Завершення роботи з програмою;
– Зміна поточного підприємства;
– Заміна користувача.
– Реєстрація нового підприємства (вибір способу реєстрації);
– Відновлення резервної копії;
– Перенесення даних з БД “M.E.Doc IS” на базі Firebird
Порядок подання звітів до контролюючих органів
Робота з документами:
– Правила заповнення редагування документів;
– Вбудовані програми;
– Довідка про заповнення бланка та полів бланка
– Звітність;
– Облік ПДВ
– Прийом та обробка звітності;
– банківські рахунки;
– первинні документи;
– Аналіз діяльності;
– Довідки державних органів;
– Зарплата;
– Довідники;
– служба підтримки;
– Адміністрування.
– Звітність філій;
– реєстрація ПН та Доп.2 філіями;
– Автоматична обробка кореспонденції;
– Моніторинг користувачів;
– Медок-Інформер;
– налаштування підключення до служби сервісу;
– Кошик;
– Система відображення квитанцій;
– Обмін документами з M.E.Doc – Online;
Записатися на курс