Є приказка – хочеш отримати інший результат, почни діяти по-новому. Старі дії не дають нових результатів, а бездіяльність взагалі не даює ніяких результатів.
Штучний інтелект та цифрові технології тиснуть на людину та ії необхідність у деяких професіях, частково змінюючи чи знищуючі взагалі – це факт.
Але, поки кожна друга вакансія про спілкування, продажі та комунікацію, ми маємо витримувати конкуренцію серед людей та розвивати навички продажів у будь яких галузях.
Кожна компанія яка шукає собі персонал, у продажі чи обслуговування клієнтів, очікує трьох речей:
1. Вміння швидко встановлювати контакт з незнайомими людьми (чи шукати клієнтів);
2. Вміння збирати, аналізувати інформацію, вчасно використовувати ії в переговорах;
3. Та бути трохи психологом, мати розвинений емоційний інтелект та вміти керувати своїм часом.
Тому ми анонсуємо низку постів, для фахівців, які хочуть бути для своїх клієнтів експертами, партнерами й бути просто корисними, а не бігати за ними та обривати «холодними» дзвінками телефони.
Буде 5 постів, в яких ми розкриємо корисні та важливі теми:
1. Якості менеджера;
2. Якості клієнта;
3. Фішки у комунікації;
4. Фішки у переговорах;
5. Соц мережі та канали пошуку.
Рухаймося далі та працюємо над своїми навичками. Будемо раді допомогти кожному, хто мріє про втілення своєї ідеї у життя 🤝