fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Без рубрики / Стиліст (техніки продажів)

Стиліст (техніки продажів)

Старт курсу: 13 березня/ 13 квітень
Тривалість курсу: 48 ак. год/2 міс
Формат: онлайн
Графік: ПН/ЧТ
Час занять: 15.00-17.15
Вартість курсу: 1680 грн/міс

 

 Курс “СТИЛІСТ + ТЕХНІКИ ПРОДАЖУ” (унікальний авторський курс від експертів у стилі та продажах для: здобуття професії стиліста та покращення продажів у fashion-індустрії).

Курс ведуть експерти практики з багаторічним досвідом стиліста-баейра та експертизою у продажах у рітейлі.

Для кого підійде курс:

  • Ви шукаєте свій стиль і хотіли б сформувати свій імідж та якісно змінити свій образ?
  • ви хочете почати зміни у своєму житті і спочатку хочете змінити образ і знайти свій стиль?
  • ваша діяльність пов’язана з продажами та розвитком бізнесу у fashion-індустрії – ви продавець у бутіку, ви стиліст – консультант та плануєте розвивати свою кар’єру та шукаєте нові зони розвитку?
  • Ви чинний професіонал fashion-індустрії (візажист, фотограф, перукар чи блогер), але відчуваєте брак знань?

Якщо ви відповіли на один із пунктів «ТАК» – тоді цей курс саме для вас.

За час навчання на курсі “СТИЛІСТ + ТЕХНІКИ ПРОДАЖУ”:

  • ви опануєте професію стиліста, консультанта у fashion-індустрії;
  • складати образ під задану тематику для будь-якої людини;
  • навчитеся розбиратися в аксесуарах, стилях та із задоволенням консультуватимете інших;
  • навчитеся швидко визначати категорію клієнта та адаптувати стиль своєї поведінки під клієнта;
  • якісно з’ясовувати потреби конкретного покупця;
  • грамотно презентувати продукцію;
  • ви навчитеся здійснювати додатковий продаж покупцю відповідно до його потреб;
  • зможете заробляти та збільшити свої результати в рази.

Про навчання

Заняття

Звичайний графік курсу двічі на тиждень  1,5 годин (2 академічні години). Такий ритм дає можливість якісно засвоїти матеріал, робити домашні завдання. Заняття проходять в аудиторії центру, за потреби можливий віддалений формат.

Викладач курсу

Курс і стиль викладання – це про складне простими словами. За багаторічну практику  ми добре  зрозуміли, що і як треба пояснити та показати, що викликає більше питань та складнощів. Саме тому  навчання  у нашому навчальному ценрі є ефективним та якісним.

Мотивація у процесі навчання

Обов’язковий зворотний зв’язок із завданнями та успіхами, окрема увага складним моментам. У процесі курсу акцентуємо увагу на сферах застосування знань та навичок, для подальшого пошуку компанії або проєкту для працевлаштування.

Наставництво  викладача – це запорука збереження мотивації в процесі всього навчання. Ми завжди на зв’язку та відповідаємо на будь-які питання.

Працевлаштування

 Додатково ми допомагаємо підготуватись до пошуку роботи: провести моніторинг ринку, скласти резюме, зібрати портфоліо та відрепетирувати проходження співбесід.

Після закінчення курсу видається сертифікат.

Програма курсу:

Блок №1: МОДА та СТИЛЬ:

 

Модуль № 1 Вступне заняття.

Перший блок присвячений знайомству, плануванню та вивченню основних термінів. Тут ми намагаємося зрозуміти, а навіщо ми прийшли вчитися на курс, чого хочемо досягти, як правильно розподілити сили, організувати роботу над власною зовнішністю, стилем та іміджем загалом, звідки черпати натхнення і чи можна зробити стиль та моду своєю професією та покликанням, а так само як і де знаходити актуальну, свіжу та грамотну інформацію з fashion-індустрії.

  • Компоненти іміджу
  • Види іміджу
  • Стиль, мода, імідж – порівняння понять
  • Джерела натхнення та інформації

Практикум: встановлення цілей роботи над власним іміджем.

 

Модуль № 2 Типи фігур та робота з корекцією недоліків.

Вчимося не лише працювати в рамках запропонованих класифікацій, а й виходити за них. Вчимося бачити красу та унікальність кожного типу фігури, не мислити шаблонами та підкреслювати індивідуальність кожного. Коригуємо недоліки, правильно «садимо» костюми та насолоджуємось красою.

  • Ілюзії зорового сприйняття та способи корекції недоліків.
  • Основні жіночі типи фігур та їх особливості.
  • Робота з «не класичними» жіночими типами фігур.
  • Алгоритм визначення жіночого типу фігури.

 Практикум: Визначення типу фігури. Виявлення рекомендацій щодо корекції недоліків та вибору одягу.

Модуль №3 Робота з аксесуарами.

Аксесуари це безумовно необхідний елемент іміджу. Без них будь-який образ здається незакінченим, а вміння грамотно і правильно підбирати аксесуари – це ознака не тільки гарного смаку, але і добре засвоєної інформації цього блоку. Визначення та значення аксесуарів

  • Класифікація аксесуарів
  • Правила підбору аксесуарів
  • Психологія вибору аксесуарів

Практикум: Складання власної картки аксесуарів.

Модуль № 4 Теорія кольору та природні колірні гармонії.

Після вивчення цього блоку ви навчитеся інакше бачити і розуміти колір. Ви зможете аналізувати та вивчати природну красу кожної людини. А так само зрозумієте, як правильно змінювати природну гармонію людини (зміна кольору волосся, брів тощо). Також ви навчитеся грамотно підбирати кольори для кожної людини і грамотно комбінувати їх між собою.

  • Поняття «кольору», його об’єктивні та суб’єктивні властивості
  • Процес сприйняття кольору
  • Колірні гармонії
  • Правила поєднання кольорів у одязі
  • Визначення унікального колориту зовнішності
  • Способи правильної зміни колориту зовнішності
  • Підбір індивідуальної палітри кольорів
  • Персональний вибір колірних поєднань

Практикум: Робота з кольором через малювання та складання колажів. Визначення колориту зовнішності за авторською методикою. Складання індивідуальної палітри кольорів. Аналіз власних колірних поєднань.

Модуль № 5 Пошук власного стилю.

Це, мабуть, найголовніший і найважливіший блок у всій програмі. Як знайти себе та як знайти свій стиль? У світі дуже хочеться бути індивідуальністю. Хочеться знайти «своє» та знайти «себе» у різноманітті запропонованих стилів.

  • Проєктування іміджу та облік усіх індивідуальних особливостей стилю
  • Теорія асоціацій
  • Техніка складання асоціативного колажу

Практикум: Складання імідж-проєкту. Робота з асоціативними колажами. Персональні консультації щодо стилю

Модуль №6 Розбір гардероба та шопінг.

Після того, як знайдено свій власний стиль, звичайно ж, хочеться позбутися старого і придбати щось нове. Як правильно організувати роботу, як часто необхідно влаштовувати розбір гардероба і як не перетворювати шопінг на каторгу та марну трату часу – дізнаємося в цьому блоці.

  • Визначення видів гардероба
  • Технологія побудови базового гардероба
  • Технологія формування капсульного гардероба (гардероба-конструктора)
  • Алгоритм складання комплектів одягу
  • Правила розбору гардероба
  • Складання шопінг-листа
  • Організація правильного та ефективного шопінгу

Практикум: Побудова персонального базового гардероба. Розбір гардероба кожного студента. Складання особистого шопінг-листа. Шопінг у Торговому Центрі.

    Блок № 2: КОМУНІКАЦІЯ ТА ПРОДАЖУ:

Модуль №1 Алгоритм успішного продажу/комунікації

  • Емоційний інтелект у продажах та спілкуванні – важлива навичка XXI століття
  • Компетенції менеджера з продажу
  • Налаштування та самооцінка
  • Продаж: технологія або мистецтво

Практикум: Інтелект карта вашого циклу продаж

Модуль № 2 Установка контакту з клієнтом. Методика DISC у продажах

  • Встановлення контакту через різні засоби комунікації: вербальні, невербальні, паравербальні
  • Ефективний початок зустрічі, створення атмосфери довіри, створення первісного інтересу
  • Техніки малої розмови – заміна всім набридлого «Чим вам допомогти?»
  • Інструменти впливу за технікою DISC

Практикум: Встановлення контакту. Методика DISC – робота “в полях”

Модуль №3 Презентація у продажах

  • Що продаємо – знання продукту/послуги, ринку та конкурентів
  • Яка інформація про товар необхідна та достатньому покупцеві для згоди на покупку
  • Ціна та цінність. СПІН-ваги
  • Як на практиці говорити з покупцем мовою вигод
  • Зміст та етапи ефективної презентації. Підготовка до проведення презентації
  • 6 ефективних комунікативних навичок

Практикум: презентуємо свій продукт

Модуль №4 Робота з запереченнями

  • Продаж починається з заперечення
  • Психологічна природа опору
  • Основні техніки та методи відповіді на заперечення
  • Основні заперечення із практики учасників

Практикум: робота в парах – добір відповідей на заперечення із практики учасників

Модуль №5 Техніки завершення угоди

  • Техніки завершення угод
  • Технології спонукання до ухвалення рішення
  • Додаткові продажі: Up-Sale Cross-Sale – як це працює?
  • Клієнтоорієнтованість – у чому сила? Як це працює

Практикум: робота в парах із реальними кейсами

 

Практикум: робота в парах із реальними кейсами

30 ак. ч. присвячені темі «Робота стилістом» (в т.ч. 4 години практика в магазинах);
18 ак. ч. присвячені темі «Комунікація та продажу» (в т.ч. робота в «полях»).

Додаткові матеріали:

Робочий зошит з техніками та алгоритмами.
Щоденник емоцій.
Нейромарафон “Правильні звички за 21 день”.

 

 

Записатися на курс