вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua

Курси 3D Max

Старт курсу: інд-но
Тривалість курсу: 49 ак годин
Формат: онлайн/ офлайн
Формат: інд-но
Графік: інд-но
Час занять: інд-но
Вартість курсу: 280 грн/год

Якщо це перше знайомство з 3Ds Max, то почнемо наш огляд 3Ds Max із короткого опису програми.

3Ds Max є одним із перших редакторів тривимірної графіки та веде свою історію з 1990 року. За час існування пакет встиг змінити кілька назв.

Починаючи з 2005 року програма випускається під звичним вже ім’ям Autodesk 3Ds Max.

Додаток по праву вважається одним із найбільших пакетів для 3D моделювання, який містить безліч плагінів та доповнень для виконання найрізноманітніших завдань.

Традиційно ця програма вважається професійним інструментом архітекторів та дизайнерів інтер’єру.

Причиною цього є зручність у 3D моделюванні твердотілових об’єктів, велика свобода у створенні моделей та якісні модулі для фотореалістичної візуалізації.

Однак, сучасні версії Autodesk 3Ds Max дозволяють виконувати величезну кількість функцій та виходити далеко за межі архітектурних моделей.

Чому Ви навчитесь впродовж курсу? 

Ви навчитеся створювати тривимірні об’єкти різного ступеня складності самостійно.

За час навчання на курсах 3D MAX ви пройдете шлях від новачка до досвідченого користувача програми.

Поступово Ви навчитеся проєктувати складніші графічні 3D-моделі. Створювати віртуальні об’єкти та робити їх реалістичними, створювати анімаційні ролики та переміщати предмети у сценах.

Професійно використовувати прозорість та тіні об’єктів, створювати відблиски чи робити Ваші моделі прозорими.

Після закінчення курсів 3D, Ви створюватимете настільки реалістичні 3D-моделі, що відрізнити їх від реальних об’єктів буде надзвичайно складно.

Навчання 3D MAX у нашому навчальному центрі проводить кваліфікований спеціаліст та фанатик комп’ютерної графіки – Дьяченко Віталій.

Цікавий та простий виклад матеріалу зробить процес навчання 3D MAX комфортним та захопливим, та головне дасть змогу працювати та розвиватися у цьому напрямку.

  1. Ознайомлення з інтерфейсом.

• Створення, відкриття, закриття файлу.

• Збереження файлу. Елементи навігації. Вікна проєкція об’єктів.

• Примітивні геометричні об’єкти.

• Методи створення. Параметри геометричних примітивів

• Типи примітивів: стандартні, покращені – їх відмінності. Стандартні примітиви.

• Сегментація об’єкта, роздільна здатність об’єкта.

2. Поліпшені примітиви:

• Виділення об’єктів. Переміщення об’єктів.

• Найпростіша трансформація об’єктів: обертання, масштабування, відображення.

• Центр трансформації та зміна його положення.

3. Точна трансформація об’єктів (з урахуванням розмірів):

• Поворот на заданий градус,

• Масштабування у відсотках, відображення,

• Зміна розмірів панелі модифікації.

ДЗ Креслення табурета із примітивів.

4. Налаштування одиниць вимірювання координатної сітки:

• Вимірювання відстані між об’єктами.

• Вирівнювання об’єктів: по опорному об’єкту, нормалі.

ДЗ Креслення столу з похилими ніжками під кутом 45 град.

5. Угруповання об’єктів:

• Редагування груп та підгруп.

• Способи розгрупування.

• Вставлення об’єктів у сцену з інших сцен. Вставляйте посилання на об’єкти з інших сцен.

6. Масиви об’єктів:

• Лінійні масиви: 1Д масив, 2Д масив, 3Д масив

ДЗ Сходи, огорожа зі штахетинами, паркетна підлога, кахельна плитка.

7. Кругові масиви. Спіральні масиви. Масиви спрямовані заданої траєкторії:

ДЗ Спіральні сходи, колона із жолобками (канелюрами).

8. Модифікатори:

• Стек модифікаторів, його пристрій.

• Застосування, видалення, переміщення, згортання модифікаторів.

• Типи модифікаторів.

• Модифікатор та його суб’єкти: контейнер, центр контейнера.

• Модифікатори найпростішої геометрії та їх параметри: згинання, витягування, сплющування, сферизація, розслаблення, скіс.

9. Модифікатори вільної деформації, робота з контейнером модифікаторів вільної деформації:

ДЗ Малювання м’яких меблів.

10. Модифікатори: симетрія, відбиття, фрагмент, грати:

11. Сплайни:

• Застосування сплайнів.

• Настройки спільні для всіх сплайнів: відображення, інтерполяція.

• Сплайнові примітиви та їх параметри: лінія, дуга, коло, прямокутник, багатокутник, зірка, кільце, спіраль.

12. Параметричні та непараметричні об’єкти. Редагований сплайн:

• Переведення параметричного сплайна в редагований.

• Об’єкти та суб’єкти.

• Суб’єкти сплайна та їх редагування.

13. Модифікатори видавлювання та обертання. Перетворення сплайна на об’ємну форму:

ДЗ Малювання ліжка зі шпильками складної форми.

14. Об’єкти:

• Редаговані об’єкти.

• Перетворення об’єкта на мережу, що редагується.

• Суб’єкти редагованої мережі.

• Спосіб отримання редагованої мережі згортанням стека модифікаторів.

15. Шматки як об’єкти для створення згладжених поверхонь і складок. Редагований клапоть:

ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення скатертини.

16. NURBS об’єкти – об’єкти створення живих форм. Лофтінг:

Варіанти лофтингу для об’єктів NURBS.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення кімнатної рослини.

17. Складові об’єкти:

• Об’єкти Буля

• Об’єкти, отримані лофтингом

• Об’єкти, отримані з’єднанням.

ДЗ Створення свічника.

18. Текстури. Редактор матеріалів. Навігатор матеріалів. Бібліотека матеріалів. Присвоєння готового матеріалу об’єкта:

ДЗ Паркет дерев’яний багатотекстурний.

19. Матеріал та субматеріал. Матеріал та карта. Типи матеріалів.

20. Типи карток. Растрові карти та їх редагування.

21. Модифікатори розподілу картки за об’єктом.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення складних матеріалів: дзеркало, лінза.

ДЗ Створення трюмо із дзеркалами в інтер’єрі

22. Джерела освітлення. Загальні параметри джерел освітлення.

Створення електричної лампочки в інтер’єрі.

23. Джерела сонячного світла та їх налаштування.

Прожектори та налаштування прожекторів.

24. Атмосферні ефекти: туман, полум’я.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення лазерного променя.

Д/З Створення каміна з палаючим полум’ям усередині.

25. Екзаменаційна робота: Складний інтер’єр з освітленням.

Записатися на курс