fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Комп'ютерні курси / Usability сайтів + ​​основи SEO

Usability сайтів + ​​основи SEO

Старт курсу: інд-но (індивідуальний формат навчання)
Тривалість курсу: 42 акад.години
Формат: онлайн-формат (живі заняття з викладачем)
Графік: індивідуально
Час занять: узгоджуємо індивідуально
Вартість курсу: 320 грн/акад. година

Короткий опис:

Сучасні сайти, слідуючи в руслі швидкої річки розвитку веб-технологій, вже давно перестали бути простими веб-сторінками з текстом та картинками. Зараз сайт – це найчастіше мультифункціональна програма, призначена для інтерактивного спілкування з користувачем – зручна і красива. Ще одна невід’ємна частина хорошого сайту – його комерційна успішність, яку більшою мірою визначає його розкручування. Отже, ми з’ясували, що важливими складовими успіху будуть: зручність використання сайту, гарний дизайн, і, звичайно, популярність, відвідуваність ресурсу, тобто його «розкрученість». Цей курс присвячений двом дисциплінам, знання яких необхідно, якщо Ви хочете створити хороший, сучасний сайт: це Usability (або ергономіка) та основи SEO – оптимізація сайту для пошукових систем та його просування.

Цілі курсу:

У цьому курсі вивчення передбачені такі основні розділи:

  • Загальний огляд сучасних веб-технологій;
  • Вивчення основних видів сайтів, їх функціональних стилів та особливостей побудови сайту;
  • Розгляд композиції та інформаційної архітектури сайтів;
  • Особливості колористики та типографіки у веб дизайні;
  • Поняття про модульні сітки. Їх значення в дизайні та верстці. Короткий огляд;
  • Ергономічність сайту. Основні елементи, їх розміщення та взаємодія;
  • Поняття про пошукові системи, про їх устрій та принципи роботи;
  • Етапи просування сайту;
  • Внутрішня та зовнішня оптимізація контенту сайту. Робота з масою посилань;
  • Підготовка сайту до розкручування. Технічні параметри сайту;
  • Робота з сервісами Google 

Переваги курсу:
Під час вивчення курсу «Usability сайтів + основи SEO» слухач отримає інформацію про дві необхідні в процесі сайтобудування дисципліни – Usability (або ергономіка) та ОСНОВИ SEO – інструменти розкручування готового веб-ресурсу. А також про те, які фактори потрібно враховувати при створенні професійного, успішного, продаючого веб-проекту. Дізнається про різноманітність стилів та видів сайтів, особливості веб-колористики та друкарні, про композицію та структуру веб-сторінок. У другій частині буде висвітлено низку питань, що стосуються процесу оптимізації сайтів для пошукових систем, підготовки якісного контенту сторінок, умов та технічних параметрів, необхідних для успішного функціонування та просування сайту.

Для кого призначено:
Цей курс призначений для слухачів, які хочуть розширити свої горизонти у знаннях про принципи створення та роботи сучасних сайтів, узагальнити та доповнити свої уявлення про цю цікаву галузь IT-технологій.
Курс розрахований як на новачків у цій сфері, які хочуть навчитися створювати сайти, так і на веб-майстрів зі стажем, які бажають підвищити свою кваліфікацію або засвоїти суміжні дисципліни для кращого розуміння складного взаємозв’язку елементів сайтобудування.
Ми розглядаємо його саме у взаємозв’язку, у великому блоці веб-технологій – складних та різноманітних. Тому безумовним плюсом буде володіння слухачем таких дисциплін як верстка сайтів, веб-програмування, знання систем CMS з одного боку, і створення макетів сайтів та їх елементів у графічних пакетах (наприклад, Adobe Photoshop і Illustrator).
УВАГА: наявність у слухача свого сайту або сайту компанії, підприємця і т.д., у вільному доступі для редагування студентом, буде дуже важливим і великим плюсом у навчанні, і дозволить вирішити багато питань безпосередньо на практиці.

Після закінчення курсу слухачі знатимуть:
Після закінчення курсу учні розбиратимуться у сучасних напрямках та тенденціях у розвитку веб-технологій, різноманітті видів сайтів та їх стилів; володіти знаннями з веб-друкарні та веб-колористики, орієнтуватися в інформаційній архітектурі сайтів. А також знати про особливості пошукових систем та принципи їх роботи, способи оптимізації контенту сайтів, етапи їх просування.

Після закінчення курсу слухачі вмітимуть:

  • Розрізняти, порівнювати та аналізувати сайти різних видів та функціональних стилів;
  • Працювати з різними шрифтами та кольоровими рішеннями на сторінці;
  • Навчаться правильно розміщувати та компонувати основні елементи веб-сторінок;
  • Вміти проектувати веб-сторінки та інтерфейси, орієнтовані зручність користування відвідувачів сайту;
  • Розробляти оформлення веб-сайтів з використанням професійних технік (прототипування, ескізи);
  • Оптимізувати текстовий контент сайту, працювати із ключовими словами;
  • Працювати з посиланнями на сайті та біржами посилань;
  • Працювати з онлайн-сервісами статистики Google

 

1. Введення у веб-технології .Види сайтів.

  • Огляд сучасних веб-технологій у їх взаємозв’язку.
  • Коротка історія розвитку Web .
  • Концепція веб-сайту. Веб-сайт як додаток.
  • Етапи розробки веб-сайту.
  • Види сайтів.
  • Функціональні стиль.
  • Основні елементи будь-якого сайту.

2.Друкарня і колористика в Інтернеті.

  • Вивчення особливостей підходу до типографіки під час дизайну веб-сторінок. Обмеження в типографіки для Інтернету.
  • Стандартні шрифти ОС і шрифти, що підключаються. Акцидентність . Ієрархія заголовків.
  • Адаптація до перегляду сторінок.
  • Контраст фону та кольору шрифту.
  • Колористика у веб дизайні.
  • Особливості кольорів на сайтах. Обмежена гамма. Психологія кольору (стисло).
  • Особливості графіки в Інтернеті. Формати, “вага”.

3.Концепція рівня сайту. Композиція та візуальна ієрархія на веб-сторінках.

  • Поняття про ІА (Інформаційну архітектуру) сайту.
  • Необхідність розробки структури сайту при створенні професійного веб-проекту.
  • П’ять рівнів проектування.
  • Визначення цілей сайту.
  • Коротко про психологію сприйняття.
  • Необхідність візуальної ієрархії на сайті.
  • Концепція модульної сітки.
  • Модульні сітки у графічних пакетах та у верстці.
  • Frameworks – сіткові структури (Оглядово).
  • Прототипи сайту та ескізи.
  • Початкові поняття про різні способи верстки та responsive (адаптивний дизайн).

4.Введення поняття “ергономіка сайтів”. Навігація на веб-сайті.

  •  Початкові поняття про ергономіку (юзабіліті) сайтів.
  • Стисло про систему навігації на сайті. Області навігації та види меню.
  • Різні елементи навігації.
  • Рекомендації щодо розробки навігаційних елементів.
  • Головна сторінка та її особливості.

5. Інформаційна архітектура сайту. Інтерфейс. Проектування та дизайн інтерфейсу.

  • Визначення інтерфейсу.
  • Взаємодія – комп’ютер. Особливості взаємодії.
  • Параметри юзабіліті. Обмеження.
  • Локус, короткочасна пам’ять.
  • Проектування інтерфейсу: загальна структура, прототипування. Приклади прототипів.

6.Тестування сайту

  • Поняття юзабіліті-тестування. Необхідність тестування сайту на всіх етапах створення сайту.
  • Методи тестування та проведення тестування.
  • Метод фокусних груп. Результати тестування.

7. Підсумкове заняття. Робота з брифу.

  • Поняття брифу та технічного завдання. Особливості роботи із замовником.
  • Позначення ідеї, ЦА, збирання відомостей та аналіз сайтів компаній конкурентів.
  • Створення та детальне опрацювання структури сайту.
  • Відображення варфрейму (прототипу) сайту.
  • Поняття про посадкові сторінки. Їхні особливості.

8.Вступ. Основи SEO

  • Поняття SEO і просування веб-сайту. Цілі, призначення та способи просування сайту.
  • Огляд методів та технологій просування. Огляд основних інструментів веб-маркетингу: SEO (пошукова оптимізація), реклама в Інтернеті, SMM («розкрутка» у соціальних мережах) та ін.
  • Основні етапи просування сайту. Вимоги до сайту, що просувається.
  • Принципи роботи пошукових машин. Індексація сайтів Поняття релевантності та основні принципи оцінки релевантності пошуковими машинами.
  • Пошукові алгоритми Google (Panda, Penguin ) (оглядово).

9.Пошукова оптимізація. Внутрішня та зовнішня оптимізація.

  • Внутрішня пошукова оптимізація. Оптимізація вмісту веб-сайту.
  • Прогнозування пошукових запитів користувачів, їх видів та кількості.
  • Концепція семантичного ядра. Інструменти пошукових машин визначення семантичного ядра сайту.
  • Правила та рекомендації щодо написання SEO-текстів для веб-сайту. Важливість текстів, дизайну та юзабіліті сайту для залучення користувачів.
  • Оптимізація структури веб-сторінки для оптимізації сайту. Поняття посадкових сторінок, їх завдання та роль у процесі просування. Зовнішні чинники оптимізації.
  • Принципи ранжирування посилань.
  • Способи нарощування маси посилань. Обмін посиланнями та публікація контенту. Реєстрація у каталогах. Купівля посилань на біржах посилань, сервіси-агрегатори для ефективної роботи із зовнішніми посиланнями. Просування сайтів за допомогою блогів та статей.

10. Управління індексацією сайту.

  • Управління індексацією сайту. Прискорення індексації веб-сайту пошуковими машинами.
  • Файл robots.txt та заборона індексації сторінок.
  • Карта сайту та її роль в індексації сайту пошуковими машинами.
  • Інструменти для веб-майстра від Яндекс та Google. Налаштування та контроль параметрів індексації сайту за їх допомогою. Додаткові інструменти SEO-оптимізатора. Розширення можливостей браузера за допомогою спеціальних
  • SEO плагінів. On- line інструменти для SEO аналізу.

11. Управління сайтом. Конверсія. Моніторинг сайту

  • Вимоги до «движка» сайту. Переваги та недоліки CMS з погляду SEO.
  • Сторінки 404.
  • Управління сторінками. Внутрішня перелінковка CMS. “Хлібні крихти”. Плагіни та компоненти для оптимізації сайту на движку.
  • Методи моніторингу сайту. Параметри контролю: позиції на пошукових машинах, відвідуваність сайту, параметри сесії, цілі та конверсії.
  • Призначення та порівняння лічильників. Трекери Яндекс-метрика, Google Analytics
  • та інші.
  • Методи підвищення конверсії сайту
  • Інші методи просування. Контекстна реклама у пошуку. 
  • Директ і Google.AdWords . Маркетинг у соціальних мережах. RSS-стрічки.

12. Основи SMM .

  • SMM як суміжна дисципліна. Цінність розкручування ресурсу у соціальних мережах. Огляд основних соц.мереж, виявлення їх особливостей.
  • Специфіка розкручування ресурсу через соцмережі.
  • Увага до якості контенту

13. Іспит

Підсумкова екзаменаційна робота.

Перша частина:

Складання практичної частини іспиту полягає в поданні та захисті макета сайту-візитки, корпоративного сайту, інтернет-магазину чи блогу за бажанням слухача. Макет може бути наданий як в електронному вигляді, так і в паперовому. У ході іспиту необхідно відповісти на низку питань про особливості даного макета, його основних елементів та його юзабіліті.

Друга частина:

Здача електронного тесту з SEO . Рерайт статті з заданої теми із застосуванням вивчених у курсі знань та навичок.

 

Кожне заняття передбачає ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ для відпрацювання всіх навичок.

Перевод
Остановить
 
Записатися на курс