вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
389091atlant@gmail.com
Атлант / Менеджмент / Manager Soft Skills: гнучкі навички

Manager Soft Skills: гнучкі навички

Старт курсу: 30 вересня
Тривалість курсу: 40 ак годин
Формат: офлайн
Формат: група
Графік: ВТ/ПТ
Вартість курсу: 1400 грн/міс

Тренінг Manager Soft Skills: гнучкі навички спрямовані на розвиток гнучких навичок, які допоможуть вести переговори, працювати з особистою та командною мотивацією, керувати енергією та справлятися з вигорянням, керувати конфліктами та за рахунок цього підвищувати ефективність команди.

Програма корисна керівникам, директорам, власникам бізнесу, керуючим,

менеджерам.

За підсумками тренінгу ми сформулюємо з вами індивідуальний план розвитку команди, а після закінчення ви зможете ставити запитання та обмінюватися досвідом у закритому чаті.

Чи підійде цей тренінг?

Так, якщо ви:

  • керівник, власник бізнесу, керуючий та шукаєте курс, який дасть вам інструменти та прийоми створення самоорганізованих команд, які будуть мотивованими, максимально націлені на результат та створення якісного продукту.
    • менеджер проектів, продуктів та бажаєте розвинути гнучкі навички керівника для роботи з командами, тому шукаєте підходящий тренінг
    • хочете налагодити процеси всередині команди, підвищити рівень залученості, щоб створити здорову атмосферу для роботи та розвитку, а також підвищити ефективність

Що ви отримаєте від цього тренінгу?

  • вивчіть навички, прийоми та інструменти для недирективного управління та створення самоорганізованих команд
  • навчитеся будувати та підтримувати відносини, що сприяють зростанню групи
  • опануйте роботу з мотивацією, емоціями, енергією.
  • розберетеся у тому, як керувати конфліктами

Ви також отримаєте:

– онлайн-підтримку у вигляді безстрокових відповідей на запитання (чат, електронна пошта);

– також роздавальні матеріали – майнд-карти, авторські карти-шпаргалки по

теми тренінгу.

Після закінчення курсу ви отримаєте сертифікати учасників.

Коротка програма тренінгу:

  1. Робота з особистою мотивацією
  2. Пошук точок зростання мотивації команди
  3. Поняття залученості та способи її підвищення
  4. Управління енергією – оцінка поточного стану, підвищення енергії, боротьба з вигорянням
  5. Основи емоційного інтелекту – теорія та практика
  6. Підготовка до складних переговорів за допомогою методики Белфорту
  7. Практика переговорів
  8. Комунікативні техніки
  9. Техніки роботи із зворотним зв’язком
  10. Практики мотиваційного управління
  11. Стрес, конфлікти – техніки обходу «гострих кутів»
  12. Практики швидкого розвантаження та входу в необхідний емоційний стан
Записатися на курс