вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
389091atlant@gmail.com
Атлант / Менеджмент / Ефективне управління продажами

Ефективне управління продажами

Старт курсу: 23 серпня
Тривалість курсу: 36 ак годин
Формат: офлайн
Формат: група
Графік: ВТ/ПТ
Вартість курсу: 1800 грн/міс
Веде курс: Сафонова Олена

 

Для кого:

  • Для власників бізнесу, які хочуть створити відділ продажів
  • Для власників бізнесу, які хочуть підвищити ефективність існуючого відділу продажів
  • Для керівників відділ продажу
  • Для тих, хто хоче стати менеджером із продажу

Чому варто пройти цей курс:

  • Попри важку кризу, з якою сьогодні зіткнулась Україна, бізнес має унікальні можливості, яких не мав останні 10 років, – ПЕРСОНАЛ, який ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у роботі!
  • Тому ті бізнеси, які попри складнощі продовжують працювати, мають можливість залучити до роботи високо мотивованих співробітників. Як організувати їх роботу для отримання високих результатів – ми вас навчимо на курсі. І навіть надамо допомогу в розробці матеріалів для вашого бізнесу.
  • Після проходження курсу ви не лише отримаєте навички щодо організації ефективних продажів будь-якого продукту, але й зможете повністю розробити УСІ необхідні матеріали для організації роботи менеджерів у своїй компанії:
  • позиціонування продукту
  • визначення правильної цільової аудиторії і правил роботи з нею
  • аналіз конкурентів і способи усунення від них, УТП вашого продукту і компанії
  • процеси компанії
  • правила роботи з клієнтською базою
  • структура відділу продаж, завдання і функціонал продавців
  • плани, нормативи, мотивація, контрольні інструменти

 

Програма:

Модуль 1

  1. Вступна частина. Що потрібно бізнесу, щоб організувати ефективний продаж власного продукту: продукт, клієнти, персонал, процеси (система продажів).

Модуль 2–3 «Матеріали для ефективної роботи відділу продажів»

  1. Що необхідно знати про продукт і цільову аудиторію для успішних та ефективних продажів? Як незнання продукту й помилки у визначенні цільової аудиторії впливають на ваші продажі?
  2. З ким ви конкуруєте? Що треба знати про конкурентів, щоб успішно працювати в епоху глобальної конкуренції?
  3. Як позбавитися конкурентів? Розробка УТП (унікальної торгівельної пропозиції).
  4. Умови продажу продукту. Яку документальну базу необхідно підготувати заздалегідь, щоб менеджери не пропустили угоду?

Модуль 4–5 «Процеси компанії»

  1. Воронка продажів. Звідки надходять заявки й пропозиції та необхідно застосовувати, щоб конверсія продажів була максимальною:
  • робота з лідами;
  • робота з угодами
  1. Скрипти й правила перемовин. «Холодні» дзвінки первинні, «холодні» дзвінки повторні, «теплі» дзвінки, прецеденти для дзвінків, відпрацювання заперечень та їх спростування.

 

  1. Споріднені процеси. Як організувати роботу на усіх напрямах компанії для збільшення обсягу продажів та прибутку?

Модуль 6 «Інструментарій для ефективної роботи з клієнтами»

  1. Як працювати з клієнтською базою компанії? Як «зливається» найцінніший ресурс компанії. І що необхідно робити для ефективного використання наявної клієнтської бази?

 

  1. CRM, як за допомогою програми збільшити ефективність роботи з клієнтами. Першочергові завдання керівництва щодо роботи з клієнтами
  2. Рекомендаційні листи. Яка користь, як підготувати і як використати.

Модуль 7–8 «Організація ефективної роботи менеджерів»

  1. Структура відділу продажів. Моделі продажів. Мета й завдання відділу, функціонал менеджерів залежно від моделі продажів, цілей і завдань.
  2. Плани/нормативи, мотивація. Як розробити інструменти, що дозволять отримувати запланований результат?
  3. Робота з дебіторкою й рекламаціями. Як «неприємні» факти використати з користю для себе?
  4. Відрядження. Як неприємні обов’язки перетворити на ефективний спосіб продажів і розширення бази. Підготовка до відрядження, робота з клієнтами після відрядження.

Модуль 9 «Як запустити систему в роботу»

  1. Завершальний етап. Контроль/аналітика, ключові дії і настрій керівника, які забезпечать ефективну роботу відділу продажів

 

СПЕЦ ПРОПОЗИЦІЯ!!!

Спільна опрацювання матеріалів для бізнесу слухача:

  • підготовка необхідної робочої бази для продажів (позиціонування продукту, цільової аудиторії, аналіз конкурентів і розробка УТП)
  • аналіз воронки продаж/оптимізація/удосконалення, розробка скриптів
  • аналіз процесів/оптимізація
  • розробка правил роботи з клієнтською базою
  • розробка/оптимізація структури відділу продажів
  • розробка планів, нормативів, мотивацій
  • розробка контрольних інструментів
Записатися на курс