Для власників бізнесу, які хочуть створити відділ продажів
Для власників бізнесу, які хочуть підвищити ефективність існуючого відділу продажів
Для керівників відділ продажу
Для тих, хто хоче стати менеджером із продажу
Чому варто пройти цей курс:
Попри важку кризу, з якою сьогодні зіткнулась Україна, бізнес має унікальні можливості, яких не мав останні 10 років, – ПЕРСОНАЛ, який ЗАЦІКАВЛЕНИЙ у роботі!
Тому ті бізнеси, які попри складнощі продовжують працювати, мають можливість залучити до роботи високо мотивованих співробітників. Як організувати їх роботу для отримання високих результатів – ми вас навчимо на курсі. І навіть надамо допомогу в розробці матеріалів для вашого бізнесу.
Після проходження курсу ви не лише отримаєте навички щодо організації ефективних продажів будь-якого продукту, але й зможете повністю розробити УСІ необхідні матеріали для організації роботи менеджерів у своїй компанії:
позиціонування продукту
визначення правильної цільової аудиторії і правил роботи з нею
аналіз конкурентів і способи усунення від них, УТП вашого продукту і компанії
процеси компанії
правила роботи з клієнтською базою
структура відділу продаж, завдання і функціонал продавців
Звичайний графік курсу двічі на тиждень від 1,5 години (2 академічні години). Такий ритм дає можливість якісно засвоїти матеріал, робити домашні завдання. Заняття проходять в аудиторії центру, за потреби можливий віддалений формат.
Викладач курсу
Курс і стиль викладання – це про складне просте слово. За багаторічну практику встигли зрозуміти, що і як треба пояснити та показати, що викликає більше питань та складнощів. Тому встигли зробити навчання ефективним та якісним.
Мотивація у процесі навчання
Обов’язковий зворотний зв’язок із завданнями та успіхами, окрема увага складним моментам. У процесі курсу акцентуємо увагу на сферах застосування знань та навичок. Наставництво та залучення викладача – це запорука збереження мотивації в процесі всього навчання. Ми завжди на зв’язку та відповідаємо на будь-які питання.
Додатково ми допомагаємо підготуватись до пошуку роботи: провести моніторинг ринку, скласти резюме, зібрати портфоліо, розмістити свої роботи на біржах, відрепетирувати проходження співбесід.