Бізнесу сьогодні вкрай складно… лунає дуже часто така думка. Погоджуюсь, але все ж таки є виключення. Хтось вийшов на зовнішній ринок, хтось відкрив виробництво, а хтось релокувався та знайшов нові ресурси. В усіх свої інсайти та випробування, бо різна ситуація у самій компанії, а зовнішня ситуація спровокувала певні рухи.
Але про це буде наступний допис, сьогодні про страхи щодо грантових програм.
Коротко про зміст, щоб було зрозуміло про що мова.
Є, звісно, певний ризик не отримати таку допомогу, через будь-які судові спори та заборгованість перед бюджетом, та загалом, все, що погіршує репутацію підприємства.
Звісно, процедура зрозуміла та прозора:
– Пишемо бізнес-план, після обговорення підстав для користування такою допомогою;
– Завантажуємо в додаток «Дія» бізнес-план та відповідаємо на питання самого додатку;
– Чекаємо запит на додатковий пакет документів, який надаємо в «Ощадбанк» (він є партнером за цією програмою);
– Відповідаємо на відповіді при розгляді в Мінекономіки;
Після погодження є 10 днів для перерахування частки проекту (50% відсотків маємо профінансувати за рахунок обігових коштів), та чекаємо на зарахування грантової програми.
Що головне в цій процедурі економічна доцільність та ефект, який маємо отримати після придбання вказаного обладнання.
Чи це працює та, чи це можливо? З власного досвіду отримання позитивного погодження для своїх Клієнтів протягом 2,5 років, дає можливість впевнено відповісти – так, цілком.
Є вдалі заявки та проекти у всіх видах грантових програм (мікрогранти д 250 тис. грн., гранти для ветеранів/нок та членів їх сімей до 1,0 млн. грн, грантові програми для ветеранів від Міністерства ветеранів) , і у кожного є можливість звернутися за консультацією, щоб зрозуміти, наскільки цей інструмент саме Ваш.