fbpx
вул. Виконкомівська, 24, офіс 22
м. Дніпро, 49044, Україна
office@kursi.dp.ua
Атлант / Комп'ютерні курси / Дизайн поліграфії

Дизайн поліграфії

Старт курсу: 05 травня 2025
Тривалість курсу: 94 ак.год/ 4.5-5 месяців
Формат: онлайн
Формат: міні-група (2-3 студенти)
Графік: погоджуємо з групою перед запуском
Час занять: 18.00-20.15 (графік обговорюється з групою)
Вартість курсу: 18800 грн/курс (є можливість оплати частинами)
Додатково: можливо в індивідуальному форматі 94 ак годин

 

Курси поліграфічного дизайну включає набір найбільш затребуваних програм у поліграфії. Ці програми користуються найбільшою популярністю серед фахівців у галузі поліграфічного дизайну (фотошоп, ілюстратор, корел):

Adobe Photoshop – призначений для професійної ретушування готових зображень (доведення їх до поліграфічної якості). Застосування спеціальних ефектів. Корекцію кольорів зображень. Фотошоп – це універсальний інструмент, за допомогою якого можна зробити практично все, що завгодно з растровим зображенням.

Adobe Illustrator – програма для роботи з векторною графікою. З її допомогою ви створюватимете фотореалістичні зображення будь-якого рівня складності. Наприклад, персонажі, заготівлі тривимірних моделей.

– CorelDraw– це програма направлення на підготовку фахівців за напрямом створення та редагування зображень.

Adobe Indesign – це професійна програма для верстки. Саме у ній ви можете створити макет книги, журналу, газети, ліфлету, арт-буку. Розмістити текст і картинку в потрібних місцях, «підігнати» їх під розмір, зробити стовпчики. Загалом, підготувати будь-який продукт до друку.

 

Навчання проводиться у спеціально обладнаних навчальних класах навчального центру під керівництвом кваліфікованих викладачів.

Після проходження кожної програми здається підсумкова робота. За кожною програмою їх буде дві, тобто. після закінчення курсу у слухачів буде досвід роботи в даних програмах, а також портфоліо.

 

 PHOTOSHOP

До програми курсу Photoshop входить:

  • Структура растрового зображення
  • Корекція кольору
  • Панель Levels (Рівні). Панель Curves (криві) крива яскравості зображення
  • Виділення ділянки зображення
  • Заливка виділеної ділянки суцільним кольором градієнтом, візерунком
  • Шар. Плаваюча політура Layers
  • Трансформація шару
  • Інструмент пензель
  • Векторні об’єкти PhotoShop
  • Стилі шару: падіння тінь, внутрішня тінь, зовнішнє свічення, внутрішнє свічення, скіс і рельєфність, облямівка
  • Режими накладання шару на шари нижче: множення, висвітлення поверх і т.д.
  • Фільтри спотворення, фільтри стилізації, художні фільтри, фільтри ескізів
  • Швидка маска, як напівтонове нерівномірне виділення та прийоми обробки виділення за допомогою швидкої маски
  • Самостійна робота: створення шару з нерівномірною
  • Практичні завдання цього курсу:
  • Створення колажів з використанням різних засобів (Фони з легкими переходами, віньєтки);
  • Створення рекламних макетів (оголошення, листівки, календарі, буклети, візитки);
  • Імітація об’ємних об’єктів (кнопки, стрічки, рамки, обкладинки та коробки на диск, книга в перспективі, журнал із загнутими сторінками);
  • Ретуш зображень тоно та кольору корекція фотографій: видалення дефектів шкіри, пилу та подряпин, “омолоджування”, “старіння”, розфарбовування чорно-білих фотографій, застосування кольору для окремих ділянок зображення (волосся, очі, шкіра та ін.), видалення ефекту червоних очей, відбілювання та ін.
  • імітація ефектів руху, фокусування.
  • імітація різних художніх технік;
  • імітація природних явищ (вогонь, туман, сніг, дощ, веселка, затемнення та ін.);
  • Шрифтові ефекти (текст у вигляді крапель води, вогню, диму, променів, рваного паперу, що видавлюється з металу та ін.);
  • створення текстурних заливок (цегла, дерево, метал, вода, мармур, пісок, тканина та ін.)

 
ILLUSTRATOR

До програми Adobe Illustrator входить:

Введення у комп’ютерну графіку, а саме:

Основи роботи з програмою

Застосування комп’ютерної графіки. Графічні редактори. Векторна та растрова графіка.

Налаштування програмного інтерфейсу.

Методи створення об’єктів. Налаштування кольору контуру та заливки об’єкта.

Виділення та перетворення об’єктів.

Практична робота 1. Створення елементів дизайну.

Вільне малювання в Adobe Illustrator:

Інструменти для вільного малювання. Криві Без’ї. Типи контурів.

Параметри контуру.

Редагування геометричної форми об’єктів. Навички роботи із контурами.

Практична робота 2. Створення етикетки.

Складові об’єкти:

Логічні операції із контурами об’єктів. З’єднання контурів об’єктів.

Поділ контурів.

Управління прозорістю областей, що перекриваються. Фігурне обрізання.

Практична робота 3. Розробка логотипів.

Навички роботи з об’єктами. Засоби підвищеної точності

Керування масштабом перегляду об’єктів. Режими перегляду документа.

Упорядкування розміщення об’єктів.

Угруповання. Вирівнювання та розподіл.

Лінійки, сітки, напрямні, “розумні напрямні” (smart guides)

Практична робота 4. Створення макету обкладинки книги.

Робота з текстом в Adobe Illustrator включає:

Методи введення тексту. Створення текстових блоків

Навички роботи із текстовими блоками. Редагування та форматування тексту.

Розміщення тексту вздовж кривої.

Трансформація форми тексту. Перетворення тексту на криві.

Роль тексту у дизайні.

Практична робота 5. Створення печаток, штампів. Розробка візитки.

Природа кольору. Способи фарбування об’єктів у цьому розділі ви вивчите:

Колірні моделі. Способи фарбування об’єктів.

Керування прозорістю.

Створення власних кольорових зразків.

Коліроподіл. Призначення трепінгу. Ситуації коли трепінг необхідний.

Практична робота 6. Створення рекламного блоку.

Робота з растровими зображеннями

Імпорт та редагування растрових зображень. Маскування.

Трасування растрового зображення. Формати векторних та растрових зображень.

Практична робота 7. Створення листівки.

Щітки. Символи. Спецефекти. Друк документа

Типи пензлів. Створення нових пензлів.

Створення множини об’єктів на основі символів (symbols).

Огляд спецефектів та способів їх використання.

Підготовка до друку. Налаштування параметрів друку.

Підсумкова робота: розробка упаковки, фірмового стилю, обкладинки, рекламного блоку (на вибір слухача).

 

ADOBE INDESIGN

Програма курсу верстки Adobe InDesign:

  • Робочий простір Adobe InDesign.
  • Загальні відомості про шрифти, видавничі системи, основні поняття, термінологію.

Верстка документа:

  1. Створення та збереження користувальницького розміру сторінки;
  2. редагування майстер-сторінок, їх застосування до сторінок документа;
  3. Додавання розділів для зміни нумерації сторінок;
  4. використання шарів;
  5. Створення текстових кадрів з колонками.

Робота з кадрами:

  1. Зміна розмірів малюнка та їхнє переміщення всередині кадру;
  2. Обтікання тексту;
  3. Встановлює та розфарбовує текст у кадрі з кольоровою заливкою;
  4. Вирівнювання кількох об’єктів;
  5. Обертання зображення всередині його кадру.

Імпорт та редагування тексту:

  1. Усунення дефектів набору тексту;
  2. Імпорт матеріалу;
  3. Зв’язування текстових болків у ланцюжку.

Верстка тексту розмотується з прикладу:

  1. Перевірка орфографії;
  2. Розстановка переносів та використання спецсимволів;
  3. Верстка списків та інших типових елементів.

Робота з кольором, а саме:

  1. Використання панелей Color та Swatches;
  2. Прості, складові та змішані кольори;
  3. Кольорові градієнти.

Імпорт та зв’язування зображень:

  1. Додавання зображень з інших програм (Adobe Illustrator, Photoshop);
  2. Імпорт файлу програми;
  3. Параметри відображення;
  4. Приміщення PDF-файлу;
  5. Створення бібліотеки.

Створення таблиць:

  1. Імпорт та форматування таблиці;
  2. Розміщення зображень у комірці таблиці;
  3. Форматування тексту у таблиці.

Підготовка до друку та друку:

  1. Збирання всіх необхідних компонентів в одній папці;
  2. Підготовка файлу для перенесення видаленого виводу;
  3. Попередній контроль кольороподілу;
  4. Виведення кольороподілу.

Налаштування параметрів виводу;

Поняття «дообрізного» та «післяобрізного» формату видання.

Об’єднання файлів у книги:

  1. Створення файлу книги;
  2. Створення змісту;
  3. Нумерація сторінок;
  4. Створення перехресних посилань предметного покажчика.

Експорт у формат PDF:

  1. Створення PDF-документа для надсилання електронною поштою або для розміщення у Web;
  2. Створення PDF-файлу з шарами.
  3. Наприкінці навчання проводиться тестування.

 

COREL DRAW

До програми курсу Corel Draw входить:

1. Особливості векторної графіки. Створення файлу, збереження, відкриття файлу. Масштабування зображення, навігаційні елементи. Буфер обміну інформації та його використання. Вивчення інтерфейсу:

  • Системне меню
  • Стандартна панель
  • Панель інструментів
  • Палітра
  • Рядок стану

2. Інструменти для малювання ліній, їх відмінності.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: тренувальні вправи, малювання примітивних форм.
Д/З: малювання метелика.

3. Робота з лініями:

Будова лінії, редагування ліній
Вузли та сегменти, робота з вузлами
Лінія та крива
Строго вертикальні та строго горизонтальні лінії
Перевернуті лінії в криву та кривою в лінію
Замкнуті та незамкнуті лінії та їх властивості
ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання логотипу
Д/З: розробка логотипу

4. Робота з об’єктами:

Об’єкт, габаритний контейнер
Виділення, копіювання, дублювання, клонування, видалення об’єктів
Симетричні об’єкти
Переміщення, обертання, масштабування, скасування об’єкта з використанням габаритного контейнера об’єкта
Відображення об’єктів
Угруповання та розгрупування об’єктів
ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення орнаменту
Д/З: малювання альтанки

5. Точні виміри:

Налаштування одиниць виміру
Формат, орієнтація та параметри сторінки. Розмір об’єкта.
Точна трансформація. Обертання на заданий градус.
Переміщення об’єкта на задану відстань.
Примітивні форми, прямокутник та коло. Їх параметри та варіації.
Багатокутники, зірки та інші примітиви
ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання архітектурних елементів. Арка з колонами.
Д/З: малювання офісного столу у розмірі
Навчальна програма з Corel Draw

6. Упорядкування об’єктів:

Порядок прямування, вирівнювання об’єктів
Формоутворення, злиття, віднімання, перетин, виключення об’єктів
ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання шафи з дверцятами складної форми
Д/З малювання трюмо

7. Панель трансформації:

Переміщення, поворот, відображення
Скіс об’єкта на задане значення та в заданому напрямку
ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання складного візерунка паркетної плитки

8. Робота з контуром:

Контур, налаштування контуру
Переведення контуру в об’єкт
Колірні моделі
Числове налаштування кольору
9. Інструмент заливання. Суцільна заливка, градієнтна заливка.

ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання об’ємних форм із використанням градієнтного заповнення

10. Робота з текстом:

Текст, фігурний та блоковий текст, їх особливості
Форматування тексту, зміна розміру, шрифту, кольору тексту
Текст спрямований вздовж довільної кривої
Налаштування тексту вздовж кривої
ПРАКТИЧНА РОБОТА: створення рекламного щита
Д/З: візитна картка у розмірі та з урахуванням параметрів тексту

11. Спецефекти:

Ефект рельєфу
Ефект прозорості
Ефект перспектива та її використання для створення об’ємних фігур
ПРАКТИЧНА РОБОТА: малювання елемента гарнітура

12. Екзаменаційна робота

Записатися на курс